Nazaj Pomanjšaj razmik med vrsticami Povečaj razmik med vrsticami Povečaj pisavo Zmanjšaj pisavo Tiskaj
Intenzivna delavnica za vsa novoustanovljena podje

Vitko in agilno do uspešnega zagona podjetja

Kraj:
Tehnološki park Ljubljana
 
Datum:
11.9.2013
 
Čas:
14:00
 
Spletna stran:
 
Kontakt:
vera.nunic@tp-lj.si
 
 
Formalna ustanovitev podjetja je danes izjemno hiter in enostaven postopek. Uradno lahko skoraj vsak čez noč praktično postane podjetnik. Na drugi strani pa je danes uspeti na trgu s poslovno idejo izjemno zahtevno. Kljub mnogim lokalnim in globalnim priložnostim so trgi postali nasičeni, nepredvidljivi, turboletni, stranke pa izjemno zahtevne in izbirčne.

Tako so se na najboljših svetovnih poslovnih šolah, kot je npr. Stanford razvile nove metodologije gradnje podjetja, pod konceptom t.i. »Vitkih in agilnih podjetij«. Sedaj je to znanje na voljo tudi vam. Če ste mlado podjetje, ki začenjate s poslovanjem ali razvojem novega produkta, vas vabimo, da se udeležite sklopa delavnic, kjer boste spoznali, kako se lotiti gradnje podjetja, ki vam bo zagotavljala največjo verjetnost uspeha na trgu. Na delavnicah boste pridobili podroben pregled in znanje podjetništva, ki ga učijo na najboljših poslovnih šolah.

Delavnice so v celoti subvencionirane za vsa podjetja, ki so bila ustanovljena v letu 2013 in imajo vsaj enega zaposlenega. Delavnice bodo potekale v sejni sobi Tehnološkega parka Ljubljana (Tehnološki park 19, Brdo), v 3. nadstropju stavbe B, in sicer vsakič od 14. do 17. ure.

Datumi delavnic:
• sreda, 11. september (Podjetnik ter vitko in agilno podjetje / Proces odkrivanja strank)
• sreda, 18. september (MVP, pivot in inovacijsko kalkuliranje)
• sreda, 25. september (Poslovni model, kanvas ter marketing za vitka podjetja)

Število mest je zaradi kakovosti delavnice omejeno! Na delavnico se lahko prijavijo lastniki ali direktorji novoustanovljenih podjetij (ustanovljena podjetja v letu 2013), ki imajo za polni delovni čas zaposleno vsaj eno osebo.

Vsi udeleženci na delavnicah bodo deležni dodatnega individualnega svetovanja za pomoč pri uspešnem zagonu podjetja. Prijave so obvezne na vera.nunic@tp-lj.si najkasneje do 5. septembra 2013. Na navedeni elektronski pošti lahko dobite tudi dodatne informacije v zvezi z delavnicami.

Vsebina delavnic

Podjetnik ter vitko in agilno podjetje: Najprej bo predstavljen pregled sodobnih metodologij gradnje podjetja ter kako se te razlikujejo od klasičnih oziroma dopolnjujejo klasične pristope, kot je izdelava poslovnega načrta. Spoznali boste, kaj pomeni vitko in agilno podjetje, kakšen je pravilen pristop do razvoja poslovne ideje ter podjetja in kakšen je mentalni okvir, ki ga v sodobnem svetu potrebuje podjetnik za uspeh na trgu.

Proces odkrivanja in razvoja strank: Spoznali boste pristope, kako že v sam proces razvoja poslovne ideje oziroma produkta vključiti stranke, prav tako pa kako sistematično dobiti od njih povratno informacijo o uporabnosti rešitve ter skladno s tem prilagoditi nadaljnjo pot razvoja podjetja. Pridobili boste informacije, kaj daje občutek lažnega podjetniškega napredka in zakaj je največje zapravljanje energije razvoj rešitev, ki jih nihče noče kupiti. Posledično boste na delavnici pridobili tudi znanje, kako učinkovito in hitro do prvih strank.

Minimalno sprejemljiv produkt (MVP) in pivot: Za začetek pridobivanja verodostojnih povratnih informacij o ustreznosti poslovne rešitve je ključen t.i. minimalno sprejemljiv produkt. Spoznali boste, kako izdelati vaš MVP in ga uporabiti za pridobivanje informacij s trga. Pridobili boste tudi orodja, kako na podlagi pridobljenih informacij nadaljevati z razvojem po začrtani poti ali se odločiti za temeljno spremembo v poslovanju. S takšnim pristopom namreč minimizirate tržno tveganje ter močno povečate verjetnost uspeha na trgu.

Inovacijsko kalkuliranje: Postavitev pravih ciljev poslovanja (KPI – ključnih indikatorjev poslovanja), tako finančnih kot nefinančnih, omogoča podjetniku skrbno ter konsistentno spremljanje dejanskega napredka podjetja. Za mlada podjetja klasično računovodsko spremljanje napredka podjetja ni primerno, kot je to za uveljavljena podjetja. Na delavnici boste tako spoznali, katere so ključne metrike za novoustanovljena podjetja ter kako jih konsistentno spremljati in na podlagi njih sprejemati poslovne odločitve.

Poslovni model in kanvas: Spoznali boste sodobna in enostavna orodja, kako s pomočjo kanvasa in »Business Model Generation« metod na sodoben način pripraviti vizualno pregleden poslovni načrt ter kako se lotiti inoviranja na ravni poslovnega modela. S praktičnim delom na vašem poslovnem primeru boste tako postavili trdne temelje vašega posla in pridobili dodatne ideje za inovativno poslovanje ter diferenciator od konkurence.

Marketing za vitka podjetja: Podjetje ima dve temeljni funkciji, inoviranje ter marketing. Prej naštete vsebine so namenjene predvsem smiselnemu inoviranju, velik del programa pa je namenjen tudi marketingu in pridobivanju strank. Podjetje brez strank namreč ne obstaja. Na izobraževanju boste izvedeli, kako na gverilski način do novih strank ter kako na vitek in agilen način zastaviti marketinško strategijo. Poudarek bo tudi na pridobivanju strank preko spleta.

Prijazno vabljeni, da se nam pridružite!
Zemljevid lokacije‹ Nazaj na seznam dogodkov


PRIJAVA NA E-NOVICE 
 
 
 
Ime in priimek:
Vaš email naslov:

 

KOLEDAR DOGODKOV





 
PARTNERJI INICIATIVE START:UP SLOVENIJA