Nazaj Pomanjšaj razmik med vrsticami Povečaj razmik med vrsticami Povečaj pisavo Zmanjšaj pisavo Tiskaj
Avtor: Primorski tehnološki park |  15. oktober, 2013

DigiVista

O novih produktih

Gre za inovativen sistem za inteligentno oglaševanje z računalniškim vidom, s pomočjo katerega je omogočeno natančno štetje ogledov posameznih oglasov oz. video vsebin, merjenje efektivnega časa gledanja oglasa posameznika, demografskih podatkov oseb, ki so si ogledale oglas (spol, starostna skupina) in korelacije med ogledom oglasa in vzbuditvijo takojšnje želje po izdelku ter vstopom v trgovino in potencialnem nakupu izdelka. Sistem DigiMetric prikaže določen oglas glede na ciljno publiko, ki se trenutno nahaja pred prikazovalnikom oglasnih vsebin (npr.: ženskam starim med 25 in 40 let predvaja oglas za ličila znamke Dior, otrokom starim med 5 in 10 let predvaja oglas za igrače Ravensburger, moškim starim med 40 in 60 let predvaja oglas za avtomobil BMW itd.).

 

 

Opredelitev problema

Z uporabo rešitev digitalnega oglaševanja, ki med drugim omogočajo uporabo multimedijskih in dinamičnih vsebin ter nadzor nad distribucijo le-teh, lahko oglaševalci komunicirajo s potrošniki v zunanjem okolju na povsem drugačen način. Digitalno oglaševanje poleg večje pozornosti v primerjavi s tradicionalnimi statičnimi oglasi zagotavlja tudi višji priklic oglasnih sporočil ter višjo stopnjo interakcije s tistimi, ki oglas opazijo. Ne nazadnje ima takšen sodoben način oglaševanja pozitiven vpliv tudi na percepcijo in ugled samega oglaševalca, ki lahko povrh vsega z uporabo digitalnega oglaševanja dosega tudi stroškovne prihranke povezane s tiskanjem in menjavanjem oglasnih vsebin. Za oglaševalce je v bistvu pomembno le to, da skušajo s predvajano vsebino pritegniti pozornost uporabnikov na takšen način, ki se bo odražal v večjih prihodkih ali boljši prepoznavnosti in ugledu oglaševalca. Za uresničitev tovrstnih ciljev je bistvenega pomena distribucija prave vsebine pravi ciljni skupini, ob pravem času in na pravem mestu. In ravno slednje dosežemo z nadgradnjo digitalnega oglaševanja z detekcijo gledalcev, saj lahko sistem v realnem času prilagodi vsebino ciljni skupini, ki se trenutno nahaja pred multimedijskim oglasom.
 

Ciljni kupci

DigiMetric sistem je namenjen oglaševalskim agencijam, trgovskim centrom, lastnikom podjetij, trgovin, skratka vsem, ki  želijo tržiti svoje podjetje oziroma svoje izdelke preko oglasov in imeti popoln pregled nad oglaševanjem in njegovimi učinki.

 

 

Ključne značilnosti in razlikovalni dejavniki

Sistem DigiMetric se večinoma uporablja kot nadgradnja produkta DigiSignage, ki je sistem za pripravo, predvajanje in krmiljenje digitalnih video vsebin. Sistem DigiMetric je sestavljen iz štirih modulov, in sicer za štetje, za segmentacijo po starosti in spolu ter za ugotavljanje korelacije.

  1. DigiMetric COUNT program za detekcijo in zajem obrazov ter štetje oseb v opazovanem območju
  2. DigiMetric GENDER program za razvrstitev zaznanih oseb po spolu
  3. DigiMetric AGE program za razvrstitev zaznanih oseb v starostne skupine  
  4. DigiMetric CORRELATION program za razpoznavo oseb in merjenje korelacije med ogledom oglasa in vstopom v trgovino oz. prostor oglaševane vsebine.


Uporaba v druge namene:

  • merjenje učinkovitosti prodajnega osebja,  
  • optimizacija razporejanja zaposlenih,  
  • merjenje odziva marketinških akcij komuniciranja,  
  • spremljanje vedenja obiskovalcev,  
  • varnostni vidik v posameznem objektu/prodajnem mestu,  
  • povečanje uspešnosti prodajnega mesta,  
  • povečanje konkurenčne prednosti. 

 

 


Prednosti sistema Digimetric so:   

  • inovativnost,  
  • enostavna uporaba,  
  • visoka zanesljivost programa,  
  • natančne empirične meritve gledanosti oglasov,  
  • natančne meritve dnevnih obdobij največje gledanosti oglasov,
  • merjenje konverzije potencialnih kupcev, ki si ogledujejo oglas v dejanske kupce,  
  • sprotno prilagajanje oglasov trenutnim gledalcem pred prikazovalnikom,
  • 100% varovanje podatkov,  
  • cenovna dostopnost. 

 

Viri

- http://www.primorski-tp.si/%C4%8Clani/redni-clani/digivista-raziskave-in-razvoj-doo 
- Martin Ferfolja, Digivista, raziskave in razvoj, d.o.o.

 

O podjetju
DigiVista, raziskave in razvoj d.o.o.
DigiVista je mlado podjetje, ki vpeljuje inovativne rešitve na področju inteligentnega digitalnega oglaševanja z računalniškim vidom. Je eno izmed vodilnih ponudnikov biometričnih rešitev z lastnim razvojem, ki temeljijo na analizi morfoloških značilnosti obraza (Face recognition). Gre za razvoj inteligentnih video sistemov z integracijo računalniškega vida s pomočjo katerega ponujajo celovite rešitve na področju CRM-ja, kontrole dostopa, pametnega oglaševanja, identifikacijo delovnega časa, video kontrole, statističnih obdelav populacije v prostorih, itd. Vizija podjetja je postati eno izmed vodilnih, globalno orientiranih, visoko tehnoloških podjetij, ki se s pomočjo znanja in kakovostnega dela učinkovito spoprijema z izzivi sodobnega časa in s pomočjo računalniškega vida ustvarja nove smernice v biometrični industriji. V svetu biometrične industrije bomo zgradili trdno in prepoznavno blagovno znamko DigiVista. Temeljni cilj podjetja je njegova nenehna rast na globalnem trgu in generiranje novih visoko-tehnološko usmerjenih proizvodov.
Podjetje:
DigiVista, raziskave in razvoj d.o.o.
Spletna stran:
Leto ustanovitve:
2011
 

PRIJAVA NA E-NOVICE 
 
 
 
Ime in priimek:
Vaš email naslov:

 

KOLEDAR DOGODKOV





 
PARTNERJI INICIATIVE START:UP SLOVENIJA