Nazaj Pomanjšaj razmik med vrsticami Povečaj razmik med vrsticami Povečaj pisavo Zmanjšaj pisavo Tiskaj
Avtor: IRP |  15. oktober, 2013

Multimedijski promocijski center - MPC

O novem izdelku

Multifunkcijski promocijski center (MPC) predstavlja izdelek, ki je modularno sestavljiv iz različnih materialov in elementov z integrirano multimedijsko in programsko opremo. Poljubna oblika in velikost zagotavlja takojšnjo vizualno prepoznavo multimedijski in programski elementi (tablični računalniki, LCD monitorji, kamere, vnosni vmesniki, prenos podatkov, …) ter je opremljen z različnimi svetlobno zvočnimi elementi, ki center še dodatno izpostavijo.

Za vsakega naročnika se lahko razvije tudi programska oprema glede na njegove želje, lahko pa se integrira njegova lastna, za zagotovitev dvosmerne komunikacije med ponudnikom in uporabnikom. Programska oprema poleg funkcionalnosti omogoča tudi grafično individualizacijo. MPC ima lahko vgrajeno tudi možnost napajanja na obnovljive vire energije, in sicer na sončno energijo. S takšnim izdelkom torej obveščamo o določenih storitvah oziroma izdelkih, kupec pa lahko iz sistema pridobiva tudi informacije, ki jih potrebuje, podaja izmere, ocenjuje produkte, sodeluje pri nagradnih igrah, se včlanjuje v klube zvestobe, vpisuje na mailing liste, oblikuje in tiska fotografije, objavlja obvestila na družabnih omrežjih in podobno.

MPC odlikujejo inovativne sodobne rešitve, visoka funkcionalnost, individualnost in uporabnost. Oblikovan je po željah naročnika, s poljubnim grafičnim sporočilom, umeščenimi multimedijskimi elementi, ki omogočajo dvosmerno komunikacijo (zaslon na dotik v povezavi z računalnikom, kamera, mikrofon, tablični računalnik, …)

 

 


   

Problem, uporabna vrednost in konkurenčna prednost

Posameznik je zaradi množice sporočil in simbolov, ki jim je dnevno izpostavljen prisiljen le te selekcionirati, zato je težko vzbuditi njegovo pozornost. Inovativna oblika MPC  sama zase pritegne pozornost, s sporočilno vsebino pa naročnik določi kakšno aktivnost želi predstaviti oziroma vspodbuditi.
Stroški prilagajanja posameznih sporočil glede na ciljno skupino povzročijo pri klasičnem oglaševanju podjetjem dodatne stroške. V primeru comTEC-ove rešitve so v MPC v katerega so integrirane multimedijske in informacijsko tehnološke rešitve ter predvajalniki omogočajo, da vsebino in podatke hitro in brez dodatnih stroškov prilagajamo glede na potrebe.
Individualni in funkcionalni promocijski izdelki razviti za potrebe naročnika izdelani hitro in cenovno ugodno ter lahki in razstavljivi, kar jim daje dodatno uporabno vrednost.
Možnost dvosmerne komunikacije med ponudnikom in stranko zmanjša stroške podjetja, saj lahko podjetje na enostaven komunicira s kupcem ter direktno zbira želene podatke/ odzive/mnenja od kupca, za katere pa bi drugače moral angažirati dodatno osebje, infrastrukturo .

 

Ciljni kupci

Ciljna skupina za MPC so podjetja in druge organizacije, ki želijo na neagresiven način vendar učinkovito, vpadljivo in stroškovno ugodno vzbuditi pozornost, posredovati neko sporočilo ter ga hkrati aktivirati.


Reference

Milka, Danone, Hofer, Barni,  

Viri

http://www.comtec.si/ 
- Interno gradivo podjetja comTEC
 

O podjetju
ComTec
Vizualne komunikacije comTEC d.o.o., so inovativno slovensko podjetje, ki ponuja nov pristop ter storitve na področju visokokakovostne produkcije velikoformatnega tiska in reklamnih grafik kupcem ne glede na njihovo velikost predvsem s pomočjo uporabe sodobnih tehnologij digitalnega tiska ter avtomatizirane dodelave. So sinonim za kakovost, profesionalen odnos, razvoj novih produktov že več kot 20 let ter prepoznavni pod blagovno znamko comTEC. Podjetje ima pomemben položaj na trgu v skupini ponudnikov velikoformatnega digitalnega tiska in izdelave reklamnih grafik tako na slovenskem, kot bližnjih sosednjih trgih. Produkcijska moč in usposobljeni kadri zagotavljajo razvoj in izvedbo individualizirano-kompleksnih inovativnih izdelkov, kot so multimedijska POS stojala, POS (point-of-sale) inovativna prodajna stojala, ki vključujejo integracijo grafičnih, multimedijskih in drugih inovativnih rešitev tako virtualne kot CRM (Customer relationship management) rešitve, ki za kupca ustvarjajo novo dodano vrednost.

Podjetje ponuja tudi kakovostno izdelavo standardnih reklamno grafičnih izdelkov kot so  fotopovečave, nalepke, transparenti, zastave, fototapete, promocijska stojala, avtografike, reklamne table, mega formatne fasadne XXL slike, scenska ozadja, izdelke namiznega založništva, vse v kratkem času in za ekonomsko razumno ceno.

Podjetje je bilo leta 2011 s strani Ministrstva za gospodarstvo, Instituta Jožef Štefan in Časnika Finance razglašeno za zmagovalca kot energetsko najučinkovitejše podjetje. Vsi izdelki so narejeni z zeleno energijo.

V podjetju nenehno spremljajo trende na svetovnem trgu in iščejo nove tržne niše na področju vizualnih komunikacij. Na osnovi analize trga v okviru lastne raziskovalne skupine comTEC, ki je registrirana na ARRS, so razvili popolnoma nov izdelek – Multimedijski Promocijski Center. Izdelek bodo uvedli na tržišče jeseni 2013.
Podjetje:
ComTec
Spletna stran:
Leto ustanovitve:
2000
 

PRIJAVA NA E-NOVICE 
 
 
 
Ime in priimek:
Vaš email naslov:

 

KOLEDAR DOGODKOV





 
PARTNERJI INICIATIVE START:UP SLOVENIJA