Nazaj Pomanjšaj razmik med vrsticami Povečaj razmik med vrsticami Povečaj pisavo Zmanjšaj pisavo Tiskaj
Avtor: Tehnološki park Ljubljana |  15. oktober, 2013

GoOpti – Inteligenten prevoz potnikov

O novem produktu

GoOpti je razvil inovativen rezervacijski sistem, ki prepozna zahtevo in s pomočjo ''donosa upravljanja'' poskuša optimizirati zasedenost vozil tako da doseže najnižjo možno ceno za potnike in najvišji donos za prevoznika. 
 


Njihov cilj je omogočiti ljudem potovanja po nižji ceni. GoOpti reši problem med-mestnega prevoza prebivalcev manjših mest, kjer zaradi slabe organizacije ali pomanjkanja povpraševanja ni rednega javnega prevoza in posledično ni dovolj dobička za ponudnike prevozov.


Lastnik in upravitelj GoOpti poslovnega modela in znamke je TM Vista d.o.o. GoOpti projekt se je začel 1. julija 2011 v Ljubljani, Sloveniji, in je od takrat naprej nenehno rasel. 
 

 

Problem, uporabna vrednost in konkurenčna prednost

Glavni problem te dni leži v naraščajoči ceni bencina, zaradi česar veliko ljudi išče alternative vožnji z avtomobilom. Analiza podjetja prav tako kaže, da obstaja veliko srednje velikih mest s slabimi povezavami s preostankom sveta ali celo samo s sosednjimi mesti. V zadnjem desetletju se je razvilo veliko nizkocenovnih letalskih družb, zaradi katerih je letalski promet za veliko potnikov cenejši kot zemeljski prevoz. Zadnji problem, ki ga je podjetje prepoznalo, leži v nizkocenovnih letalskih družbah, ki so ustvarile nova letalska vozlišča, ki niso tako dobro povezana s sosednjimi mesta, a vseeno veliko ljudi spodbujajo k potovanju.

 


GoOpti zagotavlja zanesljive prevozne storitve od vrat do vrat, na voljo po nizkih cenah in tudi po cestah, kjer zaradi majhnega povpraševanja obstoječa javna ali privatna prevozna podjetja ne morejo zagotoviti rednih prevoznih storitev.

Njihove glavne prednosti so:

  • Potniki dobijo (tudi tam, kjer to prej ni bilo mogoče): nizke cene, ki so določene ob času nakupa; zanesljiv prevoz od vrat do vrat in čase odhoda prilagojene na njihove potrebe
  • Partnerji lahko zdaj naredijo hitro spletno rezervacijo s takojšnjo potrditvijo; dobijo provizijo in zanesljivega partnerja in prevoznike, ki vsi spoštujejo enake visokokvalitetne standarde
  • Prevozniki imajo možnost začeti z novimi potmi, ki prej niso bile dobičkonosne; lahko povečajo zasedenost voznega parka in profitirajo na obstoječih poteh; postanejo del mednarodnega podjetja (ki nenehno vlaga v razvoj izdelkov) in mednarodne mreže prodaje.
     

Ciljni kupci

Njihov ciljni trg je:

  • Uporabniki interneta
  • Potniki
  • Prebivalci mest s populacijo med 100,000 – 800,000
  • Potovalne agencije
  • Hoteli
  • Organizatorji dogodkov
  • Podjetja.
     

Mnenja uporabnikov
 

 » Super so. Nisem imela pojma kako priti od Trsta do Ljubljane, dokler nisem našla GoOpti spletne strani. Vse je šlo popolno.«
Maria (Tarragona, Španija)


»Kupil sem res poceni Opti prevoz med Ljubljano in Munchnom. Prispel sem tri ure pred odhodom leta. Ravno prav, da sem lahko kupil nekaj revij in šel na Bavarsko pivo. Vse je šlo gladko.«
Miha (Ljubljana, Slovenija)


»Smo skupina treh ljudi, ki je imela VIP prevoz med Ljubljano in Benetkami. Imeli smo VIP prevoz, ker Opti ni bil na voljo. Kot predsedniki smo bili sami v velikanskem kombiju. Plačali smo 70€ na osebo, skupaj z Opti vrnitvijo. Če ne bomo nazaj grede čakali preveč dolgo, bo popolno.« Sergej (Vrhnika, Slovenija)

 

Viri:

- http://uniglobetravel.eu/22-2-Home.html
- http://www.tp-lj.si/en/tm-vista
- http://www.goopti.com/
- Brošura podjetja
- https://www.facebook.com/GoOpti
- http://www.delo.si/gospodarstvo/posel/sejalca-v-turizmu-sta-goopti-in-vitagen.html
 

O podjetju
TM Vista

TM potovanja d.o.o. je hčerinsko podjetje podjetja Vista d.o.o. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 1999 za izvajanje poslovnih in podjetniških izobraževanj, kot tudi organiziranje dogodkov pod blagovno znamko Privata-Larive. Do konca 2006 se je podjetje jasno osredotočilo in skoncentriralo svoje aktivnosti v organizacijo motivacijskih dogodkov po Sloveniji. Prav tako je ustanovilo blagovno znamko SloHouse - družba za upravljanje destinacij, ki jim omogoča izvajanje svojih glavnih dejavnosti v državah Beneluksa.


Po tem, ko so organizirali uspešen dogodek za UNIGLOBE potovalno agencijo, je podjetje prejelo ponudbo, da svoj posel vključi v UNIGLOBE podružnico. V 2008, po obsežnem usposabljanju za upravljanje podjetja in zaposlovanje strokovnega osebje, so odprli prvo UNIGLOBE pisarno v Ljubljani.


Glavna dejavnost TM Vista d.o.o. je razvijanje informacijskih sistemov v turizmu. Izkušnje, raziskave v turizmu in iskanje uporabnikom prijazne rešitve, je pripeljalo do Sloveniabreak.com. Ta projekt predstavlja nov način ponujanja turističnih izkušenj tujim turistom v Sloveniji. Za svoj poslovni model in znamko GoOpti so v 2013 prejeli nagrado za inovacijo v turistični industriji po imenu Sejalec.
 

Podjetje:
TM Vista
Spletna stran:
Leto ustanovitve:
1999
 

PRIJAVA NA E-NOVICE 
 
 
 
Ime in priimek:
Vaš email naslov:

 

KOLEDAR DOGODKOV





 
PARTNERJI INICIATIVE START:UP SLOVENIJA