Nazaj Pomanjšaj razmik med vrsticami Povečaj razmik med vrsticami Povečaj pisavo Zmanjšaj pisavo Tiskaj
Avtor: IRP |  15. oktober, 2013

Zaobljuba.si – najlepše poročne zgodbe

O novem izdelku

Zaobljuba.si je interaktivni portal, ki načrtovanje poroke spremeni v zabavno opravilo. Je brezplačno orodje, s katerim si bodo bodoče neveste na zabaven način organizirale svojo sanjsko poroko. Je zbirka najlepših poročnih fotografij, na eni strani fotografij poročnih ponudnikov na drugi fotografij porok mladoporočencev.

 

Nevesta s pregledovanjem fotografij (tako ponudnikov kot mladoporočencev) izbira njej najzanimivejše detajle ter jih umešča v svoj profil. Rezultat je »sanjarnica« sanjske poroke, opremljena s fotografijami ponudnikov, pri katerih je mogoče naročiti izvedbo. Hkrati načrtuje in vodi vse ostale pomembne elemente poroke kot so lista vabljenih gostov, načrtovanje in spremljanje stroškov, ustvari koledar v katerega vnese opravila.

Na eni strani se tako oblikuje seznam želja bodočih mladoporočencev, na drugi pa omogoča izbor primernih ponudnikov glede na želje in razpoložljiva finančna sredstva.

 

Problem, uporabna vrednost in konkurenčna prednost

Veliko bodočih nevest si želi sanjsko poroko, organizacija le te pa jim predstavlja velik organizacijski zalogaj. Želijo si le najboljših ponudnikov poročnih storitev, ne vedo pa, kje jih najti oziroma so te informacije razpršene. Sedaj jim bo na voljo portal Zaobljuba.si, kjer bodo na enem mestu našle vse potrebne informacije za organizacijo svoje poroke z možnostjo naročila želene storitve oziroma izdelka. Sama organizacija tako ne bo stresno, ampak zabavno opravilo.

 

Celoten portal je zasnovan na fotografijah.


Fotografije ponudnikov za izvedbo poroke so razvrščene v 15 podkategorij: prostor, obleka, čevlji, cvetje, vabila, frizer, ličenje, fotograf, glasba, ples, hrana, potovanja, prevoz, torta, prstani.
Pod posamezno kategorijo se prikazujejo fotografije najboljšega izbora ponudnikov. Za namen rangiranja je v portal integriran gumb Like, s pomočjo katerega se rangirajo najboljši ponudniki, poroke in blogi. Ponudnik, poroke in blogi z največ všečki, bodo uvrščeni najvišje.



S klikom na ime ponudnika se prikažejo fotografije, ki predstavljajo ponudbo s podatki, preko katerih lahko nevesta vzpostavi stik z njim za naročilo.

Bodoča nevesta lahko všečne fotografije umešča v svojo »sanjarnico« in tako naredi zbirko svojih želja, ki ji bodo v pomoč pri končni odločitvi. Tako postopno organizira svojo sanjsko poroko. S klikom na »Povabi« bo lahko bodoča nevesta, preko e-mail naslova, povabila k pregledu svoje izbire prijateljico. Ta ji bo lahko fotografijo komentirala, všečkala, … in ji pomagala pri končni odločitvi.

Fotografije nedavnih porok služijo kot navdih bodočim nevestam, ponudnikom pa dajejo prostor za predstavitev na že izvedenih slavjih. Že poročeni pari lahko objavijo do 20 najlepših fotografij s svoje poroke s podatki o ponudnikih, ki so omogočili sanjsko poroko, kar ustvarja prostor za moderni način priporočil od ust do ust. Portal Zaobljuba.si daje parom s tem tudi priložnost, da si po poroki oblikujejo svojo poročno stran, ki jo lahko delijo s svati in prijatelji, ki se poroke niso udeležili.

Bodoča nevesta pregleduje detajle in všečne prenese kot inspiracijo v svojo »sanjarnico« ter tako vizualizira poroko.

Planer omogoča spremljanje stroškov in organizacijo znotraj planiranih sredstev, ustvarjanje koledarja pomembnih aktivnosti (dvig obleke, cvetja, zapadla plačila ipd.) ter oblikovanje liste gostov s potrditvami udeležbe.

Konkurenčna prednost portala Zaobljuba.si je v njegovi interaktivnosti s pregledom najboljših poročnih praks. Predstavlja presežek na področju spletnega komuniciranja, s katerim bodo izjemno nadgradili obstoječe možnosti poročnih portalov in ciljni skupini vzpostavili interaktivno okolje, izdelano po zadnjih trendih integracije z družbenimi mediji.


 

Ciljni kupci

Portal je namenjen bodočim nevestam oziroma mladoporočencem, ki načrtujejo svojo sanjsko poroko. Namenjen je tudi ponudnikom poročnih storitev in izdelkov, kjer lahko predstavijo svojo ponudbo.
 

Viri

- Interna gradiva Enki d.o.o.

 

O podjetju
ENKI
Enki d.o.o. je agencija za komuniciranje. So kreativni pragmatiki, ki integrirano (po)skrbijo za rast vaše blagovne znamke. Glavna področja njihovega delovanja so viralno oglaševanje s katerim obračajo piramido klasičnega oglaševanja. Tako snujejo strategije, ki namesto nagovarjanja tisočih, da dosežejo enega, nagovarjajo posameznika, ki naj sporočilo samodejno širi med znance.  Izdelujejo spletne strani, kjer so številni dosežki na tem področju in naziv spletne agencije leta 2012 rezultat strateškega načrtovanja uporabniške izkušnje. Odlično znajo izkoriščati potencial družabnih omrežij, kjer pogledajo širšo sliko in integrirano zgodbo, ki povezuje naročnikovo spletno mesto in različna omrežja (Facebook, Twitter, Google+, LinkedIN, Pinterest, Instagram, Foursquare). Učijo vas, kako strateško oblikovati in urednikovati družbena omrežja, komunicirati v kriznih situacijah in predvsem snovati opazne in uspešne viralne aplikacije, ki dvigujejo prepoznavnost in ugled vaše blagovne znamke. Snujejo spletne igre, ker je igra eden najboljših promotorjev vaše blagovne znamke. Vašo ciljno skupino zabava, osrečuje in izobražuje, prepriča jo, da vašemu izdelku ali storitvi nameni nekaj minut svojega časa. V okviru digitalnih spletnih strategij načrtujejo ciljno doseganje vaših ciljnih skupin, kjer vam lahko izpostavijo le tiste, ki se zanimajo za storitev ali proizvod, ki ga prodajate. Specializirani so za okoljske komunikacijske akcije, pretežno na področju komunalne in vodooskrbne dejavnosti ter energetike, pa tudi za Evropske kohezijske in strukturne okoljske projekte. Oblikovali so model nagovarjanja mladih. Vezano na komunikacijske cilje, s šaljivimi oz. provokativnimi in družbeno odgovornimi sporočili med otroki dosegajo opazne uspehe na področju ciljnega komuniciranja, pri čemer se zavedajo, da so lahko mladi odlični ambasadorji vaše blagovne znamke. Oblikujejo oglase, promocijske brošure, kataloge, letake, letna poročila, časopise, embalaže pa tudi pobarvanke ali navihane igralne platforme, če vas zamika večja interaktivnost. Njihov namen je, da vas postavijo korak pred konkurenco, zato poleg aktivacije uporabnika pričakujte tudi spodbudo za povezavo klasičnega materiala s spletnim marketingom. Enki d.o.o. lahko za vas tudi zasnuje in posname videospot ali organizira dogodek.
Podjetje:
ENKI
Spletna stran:
Leto ustanovitve:
2010
 

PRIJAVA NA E-NOVICE 
 
 
 
Ime in priimek:
Vaš email naslov:

 

KOLEDAR DOGODKOV





 
PARTNERJI INICIATIVE START:UP SLOVENIJA