Nazaj Pomanjšaj razmik med vrsticami Povečaj razmik med vrsticami Povečaj pisavo Zmanjšaj pisavo Tiskaj
Avtor: Elvira Luin |  31. januar, 2013

Matic Bitenc

1.  Danes je Toshl izpostavil tudi The New York Times. Kako takšna objava vpliva na število prenosov in na vaše pozicioniranje?
Objava v  medijih kot je The new York Times izredno poveča število prenosov aplikacije Toshl, poveča se tudi prepoznavnost in kredibilnost našega produkta. Takojšen odziv novih uporabnikov je izredno velik. Dolgoročno pa pridobimo večje število stalnih uporabnikov, ki aktivno uporabljajo aplikacijo Toshl za urejanje osebnih financ.

2. Kateri so vaši cilji za leto 2013?
V letu 2013 želimo pridobiti več kot en milijon uporabnikov. Načrtujemo razviti naprednejši produkt in avtomatski uvoz podatkov, kar bo uporabnikom še olajšalo uporabo aplikacije Toshl.

3. Osvojili ste nagrado Evropa, za najboljši startup v kategoriji za trgovino, finance in plačila. Kaj vam nagrada pomeni za nadaljnjo prepoznavnost in razvoj podjetja?
Nagrada je za nas velika priložnost. Medijska pozornost nam odpira nova vrata in gradimo si boljše odnose s tehnološko ter novinarsko javnostjo. Uporabniki nam tudi bolj zaupajo. Odlična zabava in priložnosti za mreženje po uradni razglasitvi, ne ostane samo v odličnem spominu.



4. Dobiti investicijo v 500 Startups je bila velika prelomnica. Kakšne prednosti in priložnosti vam je odprlo sodelovanje v pospeševalniku 500 Startup?
Sodelovanje v 500 Startups nam je povečalo mednarodno kredibilnost, kar se je odražalo pri globalnem razvoju in prepoznavnosti podjetja. Življenje v ZDA, spoznavanje celotnega ekosistema o startup-ih in navezovanje poslovnih stikov, pa je nepozabna življenjska izkušnja.

5. Zakaj menite, da je vaš produkt za vodenje osebnih financ tako priljubljen, da število uporabnikov, ki jih je danes na sto tisoče, narašča z dneva v dan?
Prednost Toshl-a je preprostost uporabe z bolj zabavnim pogledom na finance. Celotna uporabniška izkušnja je prijazna in preprosta. Ščepec zabave pa je pika na i.

6. Kaj vse se je spremenilo od začetne ideje na poti do uspešnega Startup podjetja in kje vidite svoje izzive v prihodnje?
Osredotočili smo se na mobilne platforme, ki jih uporabniki največ uporabljajo. Razmišljamo več o distribuciji, pomembnosti aplikacije ter o viralnosti, ki je vključena v funkcionalnost aplikacije. Načrtujemo povezovanje z večjimi finančnimi sistemi. Še vedno je za nas na prvem mestu dobra uporabniška izkušnja za ljudi, ki želijo imeti svoje finance pod nadzorom.
Beležimo izredno dober odziv uporabnikov pri izboljšanju lastnih financ. Nekateri so se pohvalili s prenehanjem kajenja in ostalih škodljivih navad ter se usmerili v bolj zdrav življenjski slog.

7. Kaj priporočaš mladim, ki razvijajo nove aplikacije in produkte?
Predlagam, da gredo takoj v akcijo. Naj izdelajo prototip in ga pokažejo čim večjemu število ljudi, saj si s tem drastično povečajo možnosti realizacije. Ni pomembna sama ideja, pomembno je, kdo jo najprej realizira.
 
O osebi
Matic Bitenc
Matic Bitenc je soustanovitelj in direktor podjetja Toshl, s katerim so se uvrstili v pospeševalnik 500 Startups. Odgovoren je za razvoj novih konceptov, aktivnosti in poslovnih modelov za Toshl, ki skrbi, da imajo uporabniki lastne finance v dobri kondiciji. Kot arhitekt za uporabniške izkušnje v podjetju 3fs je razvijal in vodil projekte za poslovne modele in uporabniške izkušnje za mobilne in spletne aplikacije. Leta 2004 je so-ustanovil slovensko Mac skupnost Jabuk.
Podjetje:
Toshl
 

PRIJAVA NA E-NOVICE 
 
 
 
Ime in priimek:
Vaš email naslov:

 

KOLEDAR DOGODKOV





 
PARTNERJI INICIATIVE START:UP SLOVENIJA