Nazaj Pomanjšaj razmik med vrsticami Povečaj razmik med vrsticami Povečaj pisavo Zmanjšaj pisavo Tiskaj
Avtor: Urban Lapajne |  9. januar, 2010

Simon Štrancar

Bi lahko rekli, da je vaše podjetje uspešno podjetje? Ali je kriza vplivala tudi na vaše načrte?
Celotna ekipa živi za podjetje, trudimo se, da so naši produkti vedno boljši v smislu tehnologije in konkurenčni z vidika končnega odjemalca. Menim, da posledično postajamo tudi vedno bolj uspešno podjetje. Vsekakor ne dosegamo optimističnih načrtov, vendar pa presegamo pesimistično verzijo poslovnega načrta, kar pa je glede na razmere na trgu dobro. Gospodarska kriza pa je vplivala na vsa podjetja ne samo na nas. Preteklo leto nas je močno prizadelo podaljšanje dobavnih rokov za določene materiale oziroma celo »nedobavljivost« določenih materialov. Tako vseh naročil sploh nismo mogli realizirati. Ukrepali smo takoj z razvojem nove elektronike, kjer smo upoštevali predvsem dobavljivost uporabljenih materialov. S tem smo dosegli tudi nižje proizvodne stroške. Tako bomo letos v mesecu marcu na mednarodnem sejmu v Istanbulu predstavili nov produkt.

Koliko oseb zaposluje trenutno vaše podjetje?
V ekipi aktivno dela enajst oseb, ki pa so v podjetju redno ali pogodbeno zaposleni.

Kateri pa je vaš največji poslovni uspeh do sedaj?
Naš največji uspeh je, da smo v času gospodarske krize izgradili proizvodno podjetje, ki živi od prodaje lastnih produktov in raste. V preteklem letu smo dosegli preko 120% rast prihodkov predvsem na račun rasti prodaje v tujini.

Kako vidite prihodnji razvoj vašega podjetja in vaših produktov?
Trenutno veliko truda vlagamo v industrializacijo novega produkta in v dokapitalizacijo podjetja. Smo v fazi dogovarjanja z različnimi investitorji. Povišanje vrednosti obratnega kapitala in investicija v opremo bo pospešila prodiranje na tuje trge in zagotovila visok skok rasti prometa. Načrtujemo, da bo podjetje še v fazi visoke rasti. Na trg bomo še naprej uvajali nove in inovativne produkte, ki bodo omogočali prevzemanje vedno večjega tržnega deleža. Trenutno že imamo v testni fazi razvoja dizelski sistem, razvijamo pa že druge komponente in nove tehnologije za uporabo alternativnih pogonskih goriv.

Trenutno se poudarja predvsem problematika z izpusti CO2. Vaš sistem znižuje izpust CO2 v ozračje za 15%. Kaj pa druge škodljive emisije, so res manj pomembne?
Študije so pokazale, da se pri predelavi sodobnega vozila na avtoplin zmanjšajo učinki tople grede ter znižajo druge škodljive emisije. Pri izgorevanju avtoplina so emisije škodljivih snovi v primerjavi s klasičnimi motorji na bencinski pogon tudi do 50 % nižje, s tem pa so tudi pod mejami najstrožjih predpisov EU o izpušnih plinih. Sam upam, da se bo v prihodnje več govorilo o škodljivosti »pm delcev« in drugih strupenih izpuhih. Seveda je tudi izpust CO2 pomemben, vendar so na žalost pravi problemi potisnjeni v ozadje. V kolikor bi javnost malo bolje poznala strupenost dizelskih vozil, bi bila zgrožena. Tehnologija avtoplina je trenutno edina, ki omogoča realno znižanje izpusta vseh škodljivih plinov, tudi CO2. Pozitivno je, ker jo lahko uporabimo takoj, vzporedno pa razvijamo še druge tehnologije, ki jih bomo uporabili v prihodnje.


O osebi
Simon Štrancar
Simon Štrancar je soustanovitelj in direktor podjetja G-1 d.o.o.
Podjetje:
 

PRIJAVA NA E-NOVICE 
 
 
 
Ime in priimek:
Vaš email naslov:

 

KOLEDAR DOGODKOV





 
PARTNERJI INICIATIVE START:UP SLOVENIJA