Nazaj Pomanjšaj razmik med vrsticami Povečaj razmik med vrsticami Povečaj pisavo Zmanjšaj pisavo Tiskaj
Avtor: Urban Lapajne |  1. januar, 0001

Aleš Pfeifer

V naravo zaljubljen politolog, nekdanji poklicni hokejist, ljubitelj morja, psov, gobarjenja in vrtnarjenja. Nenehno v pogonu – za novim in neosvojenim, ciljno usmerjen in tekmovalen, hiter in odločen. Direktor start-upa HomeOgarden, ki trge osvaja z inovativnimi homeopatskimi in ekološkimi rešitvami za rastline, vrt in dom.

 

Od referenta do šefa prodaje
Aleš je poklicno pot začel v Unichemu, enem večjih slovenskih proizvajalcev sredstev za nego in zaščito rastlin, ki se danes podobno kot ostali ponudniki doma in v evropi sooča s težavami sedenja na dveh stolih – naravi in zdravju škodljivimi agrokemičnimi preparati ter ekološkimi pripravki, ki jih narekujejo sodobni potrošniški trendi. Ker po študiju obramboslovja zaradi moratorija na zaposlovanje na tem področju ne bi mogel dobiti službe, si jo je kreiral sam: prišel je na idejo, da bi pri nas tržil izdelke za nego in zaščito rastlin nekega francoskega proizvajalca. Pri iskanju informacij o tem trgu se je k direktorja Unichema povabil na sestanek, ta pa ga je pol ure pozneje poklical in mu ponudil službo. Začel je kot študent referent, nadaljeval kot koordinator hčerinskih družb in odšel kot vodja prodaje.

 

Zagrizen tržnik in izkušen razvojnik
Dragocena popotnica je bilo prijateljstvo z Markom Hočevarjem, takratnim direktorjem razvoja v Unichemu, s katerim sta čez nekaj časa zopet službovala skupaj – v Semenarni Ljubljana. Aleš, ki naredi vse za uresničitev zadanih ciljev, in Marko, ki je v svoji karieri razvil že več kot 300 izdelkov, tudi s patenti in mednarodnimi nagradami, sta za Semenarno razvila organsko gnojilo, ki je še danes tržna uspešnica, in še nekaj drugih izdelkov z lepimi obeti, od katerih pa jih kar nekaj kljub naročilom ni prišlo na prodajne police. To je bil tudi eden od razlogov, da sta se odločila za skupno podjetniško pot in novembra 2012 ustanovila HomeOgarden.


Stebri uspeha
Aleš in Marko imata bogate izkušnje v branži, kjer poznata celoten evropski trg, od proizvajalcev do trgovcev. Ključen steber njunega uspeha je bil pravočasen odziv na rastoči trend organskega vrtnarjenja in urbanega, ekološko ozaveščenega ter cenovno manj občutljivega potrošnika, ki mu HomeOgarden ponuja celosten sistem za trajnostno vrtnarjenje in zdravo domače okolje. Zato ne preseneča, da sta po dobrem letu in pol zavzel že približno 30 odstotkov slovenskega trga. S hitrimi koraki vstopata v Italijo in Avstrijo ter za Nemčijo in Švico kujeta smele načrte – vse do vrha svojega Olimpa oziroma vodilnega evropskega ponudnika agrohomeopatskih pripravkov ter varnih ekoloških izdelkov za vrt in dom.


Užitki in pričakovanja
Med pogovorom zlahka ugotovimo, da Aleš uživa na svojem, kot soustvarjalec vsega, kar si z Markom zamislita, ustvarita in uspešno prodata. Pošteno in korektno poslovanje iz njegovih ust ne zvenita kot floskuli. Od ljudi, s katerimi dela, pričakuje pripadnost, korektnost in poštenost, sebi pa nenehno postavlja nove izzive. ”Ko se zbudim, me včasih duši zaradi vsega, kar moramo še narediti. Da ostanem osredotočen, s pridom uporabljam avtogeni trening. V podjetju nas je pet, delamo pa kot multinacionalka in servisiramo 500 prodajnih mest v Sloveniji,” pove Aleš. Oče dveh deklic skuša najti ravnovesje tudi tako, da je družino vpel v podjetje. Zadnjič sta s starejšo, tri in pol letno hčerko skupaj testirala produkt proti mravljam, pa je takoj opazila, da na njem še ni logotipa HomeOgarden. ”Če je to družinsko podjetje, kdo bo peljal zgodbo naprej, če ne otroci,” za konec napove sogovornik.
 

O osebi
Aleš Pfeifer
V naravo zaljubljen politolog, nekdanji poklicni hokejist, ljubitelj morja, psov, gobarjenja in vrtnarjenja. Nenehno v pogonu – za novim in neosvojenim, ciljno usmerjen in tekmovalen, hiter in odločen. Direktor start-upa HomeOgarden, ki trge osvaja z inovativnimi homeopatskimi in ekološkimi rešitvami za rastline, vrt in dom.
Podjetje:
 

PRIJAVA NA E-NOVICE 
 
 
 
Ime in priimek:
Vaš email naslov:

 

KOLEDAR DOGODKOV





 
PARTNERJI INICIATIVE START:UP SLOVENIJA