Nazaj Pomanjšaj razmik med vrsticami Povečaj razmik med vrsticami Povečaj pisavo Zmanjšaj pisavo Tiskaj
Avtor: IRP |  15. oktober, 2013

SEO ob prenovi spletnih strani

O novem izdelku

Cilj sodelovanja pri prenovi spletne strani je naročniku in izdelovalcem spletne strani ponuditi smernice razvoja spletne strani s stališča iskalnega marketinga, sodelovati pri načrtovanju strukture in uporabniške izkušnje spletne strani ter svetovati pri pripravi vsebin in tehnični izvedbi. Z vključitvijo iskalnega marketinga v proces prenove spletne strani lahko pričakujemo boljšo zasnovo spletne strani, kar posledično pomeni boljšo uporabniško izkušnjo ter boljše uvrstitve na spletnih iskalnikih. Zaradi vzporednega dela lahko pričakujemo tudi manjše stroške tehnične in vsebinske optimizacije, ki bi se sicer pojavili ob kasnejših popravkih. Svetovanje zajema tri faze procesa prenove spletne strani: svetovanje pri konceptualnemu načrtovanju spletne strani, svetovanje pri tehničnem načrtovanju spletne strani in svetovanje pri vsebinskemu načrtovanju spletne strani.



 

Problem, uporabna vrednost in konkurenčna prednost

Glavni problem je, da podjetja ob prenovi spletnih strani pozornost namenjajo skoraj izključno zaključni fazi nakupnega procesa (prodaja). Posledično so spletne strani vsebinsko podhranjene v vseh preostalih fazah nakupnega procesa.


Rešitev je skupek svetovalnih storitev, ki je zajemajo tako tehnično svetovanje pri tehnični izvedbi, zasnovi koncepta in vsebinsko zasnovo ter načrtovanju celovite uporabniške izkušnje uporabnika na spletni strani. Naš diferenciator je v tem, da smo skozi večletne izkušnje pridobili ekspertno znanje na področju vedenja uporabnikov na spletu in dobrega poznavanja digitalnih kanalov in spletnih metrik. To pomeni, da dobro vemo, kako uporabniki potujejo skozi nakupni proces, katere kanale pri tem uporabljajo in kako meriti učinke celotnega spletnega marketinga.


Svetovanje pri konceptualnem načrtovanju spletne strani
Na podlagi predhodnih analiz, ki vključujejo analizo ključnih besed ter nakupnih in iskalnih ciklov uporabnikov, bomo svetovali pri pripravi koncepta in strukture spletne strani. V sklopu priprave strukture se bomo oprli tudi na poglobljene raziskave, ki so bile opravljene v preteklosti in na podatke, ki jih je zajel Google Analytics.

 

 
Svetovanje pri tehnični pripravi spletne strani
V sklopu svetovanja bomo pripravili specifična navodila, s pomočjo katerih bodo lahko izdelovalci spletne strani izdelali tehnično brezhibno spletno mesto. Vključili se bomo tudi v načrtovanje uporabniške izkušnje in mreže (wireframe) spletne strani z namenom zagotoviti uskladitve uporabniške izkušnje, nakupnega cikla in vsebine spletne strani.

 



Svetovanje pri vsebinski pripravi spletne strani
V tretji fazi bomo pripravili podrobna navodila za pripravo kvalitetne in optimizirane vsebine spletne strani. Posvetili se bomo optimizaciji naslovov, meta opisov, meta ključnih besed, URL naslovov, tekstovne vsebine, slik, internih povezav in tekstovnih naslovov.

 

Ciljni kupci

Ciljni kupci za našo storitev so podjetja, ki se sistematično in celovito lotevajo prenove spletnih strani. Nagovarjamo predvsem tiste, ki prepoznajo spletno stran kot relevantno in pomembno komunikacijsko in prodajno orodje in so temu prinerno pripravljeni nameniti zadosten obseg resursov za prenovo.

 

Reference

V več kot sedmih letih smo v podjetju sodelovali s številnimi domačimi in tujimi naročniki. Celoten seznam naših zadovoljnih strank je na voljo na naši spletni strani



“S podjetjem Red Orbit smo pričeli sodelovati 4 leta po odprtju naše spletne strani superge.si. Že pred sodelovanjem z njimi se nam je promet in obisk strani zelo hitro povečeval, vendar pa se je v neki točki rast umirila. Po nekaterih nasvetih in potezah, ki so jih po pričetku našega sodelovanja potegnili na njihovi strani, se je obisk in prodaja drastično povečala. Danes imamo z njihovo pomočjo čez 200.000 obiskovalcev mesečno in preko 2 miljona evrov prometa, ki iz meseca v mesec še vedno močno raste, pomagajo pa nam tudi pri hitrem prepoznavanju naših spletnih trgovin v Srbiji in na Hrvaškem.” g. Roman Čope


“Zakup ključnih besed je za poslovanje našega podjetja ključnega pomena, saj nam zagotavlja, da pridemo v stik s kupci v trenutku, ko iščejo naše storitve. Omogoča nam, da direktno pristopimo k potencialnim kupcem. Investicija v zakup ključnih besed se nam je vsekakor izplačala, saj nam prinaša konkretne rezultate.” g. Dejan Romih
 

Viri

- Red Orbit d.o.o.
-  Spletna stran: www.red-orbit.com
-  Tekmovanje Start:up Slovenija
-  Študije primerov dosegljive na http://www.red-orbit.com/reference/


 

O podjetju
Red Orbit
Red Orbit d.o.o. je podjetje, ki se na slovenskem trgu uveljavlja kot vodilni strokovnjak na področjih optimizacije spletnih strani, zakupa ključnih besed, social media marketinga in spletne analitike. Spletne strani pozicionirajo na najvišja mesta na spletnih iskalnikih ter tako zagotavljajo večji obisk na spletne strani in posledično večjo konverzijo nakupov. Red Orbit sodeluje z največjimi podjetji v industriji kot so Google, Najdi.si, Acquisio, Pingdom in vključuje njihova orodja v svoje procese. V podjetju so razvili orodje za analizo spletnih strani in vodenje kampanj iskalnega marketinga. S pomočjo zbranih podatkov in analiz vedenjskih vzorcev spletnih uporabnikov so razvili indekse SEPI100, SEPI30 in SEPI10, ki predstavljajo osnovo za merjenje uspešnosti pozicioniranja na spletnih iskalnikih v celotni industriji. Red Orbit je tudi prva digitalna agencija v Sloveniji s certifikatom Google AdWords Certified Trainer. So tudi finalisti tekmovanja Start:up Slovenija 2010 in zmagovalci izbora Najpodjetniška ideja 2009. 
Podjetje:
Red Orbit
Spletna stran:
Leto ustanovitve:
0
 

PRIJAVA NA E-NOVICE 
 
 
 
Ime in priimek:
Vaš email naslov:

 

KOLEDAR DOGODKOV





 
PARTNERJI INICIATIVE START:UP SLOVENIJA